Numărul insuficient de marinari împiedică deschiderea coridorului pentru cerealele din Ucraina

Numărul insuficient de marinari împiedică deschiderea coridorului pentru cerealele din Ucraina
  • Acasă
  • /
  • Politică
  • /
  • Numărul insuficient de marinari împiedică deschiderea coridorului pentru cerealele din Ucraina

( Rețeaua de știri MI ) Găsirea unui număr suficient de marinari care doresc să navigheze pe o navă în porturile Ucrainei este pe punctul de a reprezenta o provocare uriașă pentru coridorul de cereale propus, care a fost conceput pentru a atenua o criză alimentară internațională. Ucraina și Rusia au semnat săptămâna trecută un […]

( Rețeaua de știri MI )

Găsirea unui număr suficient de marinari care doresc să navigheze pe o navă în porturile Ucrainei este pe punctul de a reprezenta o provocare uriașă pentru coridorul de cereale propus, care a fost conceput pentru a atenua o criză alimentară internațională. Ucraina și Rusia au semnat săptămâna trecută un acord pentru a ajuta la reluarea exporturilor de cereale și îngrășăminte blocate în prezent în Marea Neagră. Miercuri, Turcia a lansat și un centru pentru coordonarea reluării transporturilor.

La începutul conflictului, la sfârșitul lunii februarie, aproape 2.000 de marinari din întreaga lume au fost blocați pe 94 de nave în diferite porturi ucrainene. Aproximativ 450 au rămas pe aproximativ 80 de nave care au rămas; acestea sunt în primul rând nave vrachier care transportă cereale, dar și alte nave de marfă încărcate cu alte mărfuri, în concordanță cu datele de la agenția de transport maritim ONU, Organizația Maritimă Internațională (IMO) și sursele de transport maritim.

Aproximativ 80 de nave rămân blocate în Ucraina, iar evacuarea majorității membrilor echipajelor indică că mai mulți marinari sunt necesari pentru a pune navele în mișcare. Henrik Jensen, care este directorul Danica, o firmă specializată în crewing pentru navele din Ucraina, precum și din Europa de Est, a spus că va fi dificil să găsești marinari care să fie dispuși să plece. Principala preocupare este securitatea personala.

În urma contractului de săptămâna trecută intermediat de ONU, transporturile inițiale de cereale ucrainene ar putea pleca din porturile Mării Negre în câteva zile. Cu toate acestea, se așteaptă că puțini marinari vor putea ajunge în regiune până când vor percepe trecerea în siguranță a primelor nave, care ar putea fi nevoite să fie ghidate în jurul minelor marine. Doi marinari și-au pierdut viața și șapte nave comerciale au fost lovite de rachete, iar două s-au scufundat  în largul coastei Ucrainei de la războiul început în februarie.

Juan Luciano, directorul executiv al companiei Archer-Daniels-Midland, a spus că au existat unele probleme legate de asigurări, precum și de garanții financiare, de asemenea, cu provocări legate de combustibil și de integrarea membrilor echipajului. Dar el a menționat că, in timp, navele ar trebui să se miște.

Până când marina militara si  autoritățile ucrainene vor crea un coridor sigur, marinarii se vor confrunta cu riscuri personale semnificative, a spus secretarul general al Federației Internaționale a Muncitorilor din Transporturi, Stephen Cotton. Piața asigurărilor din Londra a plasat regiunea pe o listă cu risc ridicat, ceea ce înseamnă creșterea rapidă a costurilor transporturilor.

Inițial, multe nave vor trebui să fie susținute de ucraineni, au raportat patru surse anonime din industrie. Ei au adăugat că găsirea unui număr decent de marinari locali ar fi chiar o provocare mai mare. Unii marinari ucraineni care au lucrat pe navele comerciale au întâmpinat o mulțime de dificultăți din cauza restricțiilor impuse cetățenilor care părăsesc țara în cazul în care li se cere să presteze servicii militare.


Distribuie articolul