Primăria Timişoarei se reorganizează. Dominic Fritz: Înfiinţăm posturile de manageri de cartier şi de grădinar-şef

Primăria Timişoarei se reorganizează. Dominic Fritz: Înfiinţăm posturile de manageri de cartier şi de grădinar-şef
  • Acasă
  • /
  • Politică
  • /
  • Primăria Timişoarei se reorganizează. Dominic Fritz: Înfiinţăm posturile de manageri de cartier şi de grădinar-şef

( TheEpochTimes ) Primarul Timişoarei, Dominic Fritz, a anunţat vineri reorganizarea întregului aparat administrativ local, publicând cu acest prilej noua organigramă care va fi supusă votului Consiliului Local. „Pentru a transforma în realitate direcţiile strategice pentru Timişoara aveam nevoie de un cadru organizatoric adecvat, mai suplu, şi de resurse umane cu atribuţii concrete şi clare, […]

( TheEpochTimes )

Primarul Timişoarei, Dominic Fritz, a anunţat vineri reorganizarea întregului aparat administrativ local, publicând cu acest prilej noua organigramă care va fi supusă votului Consiliului Local.

„Pentru a transforma în realitate direcţiile strategice pentru Timişoara aveam nevoie de un cadru organizatoric adecvat, mai suplu, şi de resurse umane cu atribuţii concrete şi clare, la noi cerinţe şi standarde profesionale. Noua organigramă va fi supusă, marţi, votului Consiliului Local. Reorganizăm întreg aparatul, pe baza unui management modern, astfel încât să ajungem să furnizăm, cu promptitudine, servicii de calitate timişorenilor pe care le aşteaptă şi cât mai aproape de locul în care trăiesc sau muncesc”, a scris edilul, pe pagina sa de Facebook.

Dominic Fritz a anunţat atât înfiinţarea de noi posturi precum cel de „grădinar- şef” şi cel de „manager de cartier”, dar a precizat că va desfiinţa în schimb 80, unele oricum vacante, din care 10 sunt de conducere.

„Înfiinţăm posturile de manageri de cartier şi de grădinar şef. Deschidem primăria către profesionişti la început de drum, cu iniţiativă şi inovatori. Alocăm mai multe resurse pentru relaţia cu cetăţenii pentru care creăm două direcţii speciale, de Relaţii Comunitare şi de Calitate a vieţii. Misiunea va fi ca administraţia să susţină rezolvarea tuturor problemelor timişorenilor care intră în relaţia cu primăria, prin informare şi prin consiliere. 80 de posturi, unele oricum vacante, vor fi desfiinţate, din care 10 de conducere. În acelaşi timp, nu am dorit o vânătoare de vrăjitoare. Administraţia Timişoarei are nevoie de fiecare om, dacă este dedicat misiunii de servire a interesului locuitorilor. Ofer personalului o şansă unică de a demonstra că ştiu, că pot, că vor să servească, cu adevărat, oraşul. Sper să valorifice această şansă şi să fie mândri de munca lor şi de poziţia lor în cadrul instituţiei”, a adăugat primarul oraşului de pe Bega.


Distribuie articolul


Spune-ne părerea ta