ABB, Wartsila, RINA, Registrul Liberian și Helbio colaborează pentru a furniza o soluție viabilă prin folosirea hidrogenului drept combustibil, pentru a atinge ținta IMO 2050

ABB, Wartsila, RINA, Registrul Liberian și Helbio colaborează pentru a furniza o soluție viabilă prin folosirea hidrogenului drept  combustibil, pentru a atinge  ținta IMO 2050
  • Acasă
  • /
  • Social
  • /
  • ABB, Wartsila, RINA, Registrul Liberian și Helbio colaborează pentru a furniza o soluție viabilă prin folosirea hidrogenului drept combustibil, pentru a atinge ținta IMO 2050

( MI News Network ) Grupul Wärtsilä, împreună cu societatea de clasificare RINA, ABB, Helbio – o subsidiară a Metacon AB, Registrul Liberian și-au unit forțele în efortul de a oferi o soluție prin folosirea hidrogenului drept combustibil. Scopul este de a avea o soluție scalabilă și durabilă care să depășească obiectivul IMO 2050 pentru […]

( MI News Network )

Grupul Wärtsilä, împreună cu societatea de clasificare RINA, ABB, Helbio – o subsidiară a Metacon AB, Registrul Liberian și-au unit forțele în efortul de a oferi o soluție prin folosirea hidrogenului drept combustibil. Scopul este de a avea o soluție scalabilă și durabilă care să depășească obiectivul IMO 2050 pentru o reducere cu 70% a intensității carbonului, fără a fi nevoie de investiții extinse în infrastructură. Acest lucru oferă industriei de transport maritim o cale către operațiuni cu emisii scăzute de carbon într-un interval de timp rezonabil.

Dificultățile actuale și considerațiile legate de costuri cu privire la producția, distribuția și stocarea la bord a hidrogenului au limitat până acum interesul sectorului pentru utilizarea lui directă ca combustibil marin. Cu toate acestea, prin producerea de hidrogen la bord și folosind GNL disponibil, soluția devine mult mai viabilă și într-un timp mult mai rapid decât ar fi posibil altfel.

„Motoarele noastre pe gaz sunt deja capabile să utilizeze amestecuri de hidrogen și GNL, iar eforturile noastre viitoare vor fi să ajungem la 100% hidrogen. Ne angajăm total să sprijinim în orice mod posibil decarbonizarea operațiunilor de transport maritim. Acest proiect este încă un exemplu al acestui angajament și suntem foarte încântați să colaborăm cu alte părți interesate pentru a face ca obiectivul IMO 2050 să fie realizabil. Acest proiect le va oferi armatorilor șansa reală de a rămâne în fruntea concurenței în ceea ce privește eficiența și sustenabilitatea”, spune Lars Anderson, Director, Product Management & Sales Support, Wärtsilä Marine Power.

Conceptul se bazează pe combinarea GNL cu abur pentru a produce hidrogen și CO2. Hidrogenul produs va fi folosit direct în amestec cu gaz natural în motoarele cu ardere internă sau în celulele de combustie, eliminând astfel necesitatea stocării hidrogenului la bord. CO2 va fi lichefiat folosind fluxul criogenic de GNL care va fi folosit oricum drept combustibil, iar ulterior depozitat la mal pentru stocarea carbonului. Tancurile petroliere pot folosi CO2 stocat drept gaz inert în timpul descărcării.

Echipamentul necesar poate fi montat cu ușurință pe puntea unei nave comerciale. Acest concept inovator va sprijini tranziția treptată a sectorului marin de la GNL la hidrogen, fără ajustări majore la tehnologiile de bord ale unei nave. Va fi necesară doar bunkerarea GNL și, prin creșterea progresivă a producției de hidrogen, consumul de metan fosil se vor reduce în același ritm.

Wärtsilä și ABB vor sprijini aplicarea hidrogenului în alimentarea motoarelor cu ardere internă și, respectiv, a celulelor de combustibil, în timp ce Helbio va furniza tehnologia și fabricarea reformatoarelor de gaz. RINA și Registrul Liberian vor oferi consiliere și îndrumări cu privire la aplicarea regulilor și reglementărilor pentru proiecte alternative de concept noi, bazate pe analizele Hazid/Hazop, precum și reguli specifice pentru acest tip de aranjament.


Distribuie articolul


Spune-ne părerea ta