Blocaje in porturile din California s-a ajuns la 111 nave de in asteptare, pe măsură ce consumatorii din SUA vorbesc de intarzierea cumpărăturile pentru sezonul Crăciunului

Blocaje in porturile din California s-a ajuns la 111 nave de in asteptare, pe măsură ce consumatorii din SUA vorbesc de intarzierea cumpărăturile pentru sezonul Crăciunului
  • Acasă
  • /
  • Social
  • /
  • Blocaje in porturile din California s-a ajuns la 111 nave de in asteptare, pe măsură ce consumatorii din SUA vorbesc de intarzierea cumpărăturile pentru sezonul Crăciunului

( MI News Network |) Marți, numărul navelor container blocate în largul coastei Californiei de Sud a atins noi recorduri. Conform datelor raportate de Marine Exchange, 111 nave-containere sunt stationate la ancora în jurul portului Los Angeles (LA) și Long Beach (LB). Acestea așteaptă să se descarce. Numărul a depășit recordul anterior de 108 nave […]

( MI News Network |)

Marți, numărul navelor container blocate în largul coastei Californiei de Sud a atins noi recorduri. Conform datelor raportate de Marine Exchange, 111 nave-containere sunt stationate la ancora în jurul portului Los Angeles (LA) și Long Beach (LB). Acestea așteaptă să se descarce. Numărul a depășit recordul anterior de 108 nave din data de 21 octombrie.

Cele două porturi au rămas blocate, indiferent de eforturile de accelerare a procesării containerelor, pe fondul creșterii cererii de mărfuri. Casa Albă a anunțat, de asemenea, adoptarea unui program non-stop până în decembrie și amenințarea cu amenzi pentru ținerea containerelor la doc zile întregi.

O criză majoră a lanțului de aprovizionare a rezultat din cauza scăderii bruște a cererii de transport maritim în primele zile ale pandemiei. A fost, de asemenea, urmată de o creștere abruptă la sfârșitul acelui an, care a dus la întârzieri și blocaje de transport în întreaga lume.

Containerele sunt stivuite la docuri timp de săptămâni, așteptând să fie descărcate. Cu toate acestea, o lipsă gravă de șoferi de camion și de muncitori de pe docuri a dus la întârzieri mari. Blocajele portuare indică faptul că navele nu pot să mai aduca marfuri noi din cauza lipsei de containere goale.

Amploarea blocajului continuă să fie fără precedent. Când pandemia de Covid-19 nu a început, porturile nu înregistraseră un restanțe care să depășească 17 nave, a informat anterior Kip Louttit, șeful Bursei Marine, pentru Insider. În ultimele luni, este obișnuit să observăm peste 100 de nave care așteaptă să intre la descarcat.

Luna trecută, cele două porturi au raportat că vor începe să amendeze companiile de transport terestru containere. Acestea vor percepe aproximativ 100 USD pe zi pentru fiecare container care rămâne la doc. Porturile colectează acum în mod activ datele în primele zile ale lunii noiembrie. Vor începe să taxeze companiile incepand cu 15 noiembrie.

Companiile de transport containere au la dispoziție doar trei zile pentru a transfera containerele dacă deplasarea este pe calea ferată, sau nouă zile dacă se face rutier. Experții spun că taxele vor ajuta doar puțin pentru a scăpa de blocajele din port.

Corey Bertsch, VP Solutions Consulting la Slync.io, o companie internaționala de logistică, a spus că problema nu este dorința de a transporta containerele, ci absența spațiului.

Amenda va fi transmisă proprietarilor de mărfuri, care sunt susceptibili să recunoască cu reproș că tarifele au crescut. Containerele s-ar muta dacă ar putea, dar este o problema complexa legata de camioane, depozite și forta de munca.

Potrivit datelor raportate de American Shipper, publicația comercială, în primele zile ale lunii, au existat aproximativ 60.000 de containere de marfă în porturi timp de peste nouă zile. Prin urmare, li se va aplica o amendă.


Distribuie articolul


Spune-ne părerea ta