Ce este Nearshoring-ul în logistică?

Ce este Nearshoring-ul în logistică?

Nearshoring-ul are loc atunci când o organizație decide să transfere munca către companii care sunt mai puțin costisitoare și mai apropiate din punct de vedere geografic. Utilizarea acestui model permite companiilor să își mute operațiunile într-o locație mai apropiată și mai rentabilă. Această proximitate permite mai puține diferențe de fus orar, discrepanțe culturale și un […]

Nearshoring-ul are loc atunci când o organizație decide să transfere munca către companii care sunt mai puțin costisitoare și mai apropiate din punct de vedere geografic. Utilizarea acestui model permite companiilor să își mute operațiunile într-o locație mai apropiată și mai rentabilă. Această proximitate permite mai puține diferențe de fus orar, discrepanțe culturale și un nivel mai mare de control în procesele de luare a deciziilor. Multe companii din SUA aleg să lucreze nearshore în Canada, Mexic și alte țări din America Latină.

Offshoring-ul se referă la parteneriatul cu o companie care este situată într-o țară suficient de departe încât să opereze într-un mediu economic și fus orar complet diferit. Compania de offshoring va avea probabil și multe diferențe culturale și lingvistice.

De foarte multe ori, cel mai mare dezavantaj al angajării unei echipe offshore este calitatea. Din ce în ce mai multe companii își dau seama că echipele lor offshore ar putea fi mai ieftine. Cu toate acestea, nu livrează la standardul dorit și își pot pierde multă încredere din partea clienților lor. Și mulți bani și timp, dacă trebuie să refacă unele părți ale lucrării. 

Cu Nearshore, companiile obțin eficiență a costurilor și calitate înaltă în același timp. De ce? Pentru că toate procesele (inclusiv selectarea candidaților potriviți) sunt foarte transparente și implică clienții încă de la început.


Distribuie articolul


Spune-ne părerea ta