Filipine continuă să fie furnizorul principal de navigatori pentru flota maritima mondiala

Filipine continuă să fie furnizorul principal de navigatori pentru flota maritima mondiala
  • Acasă
  • /
  • Social
  • /
  • Filipine continuă să fie furnizorul principal de navigatori pentru flota maritima mondiala

( MI News Network ) Filipine continuă să fie cel mai mare furnizor navigatori. Acesta fapt a generat un venit de 6,4 miliarde de dolari în 2020 pentru acestia. Rapoartele Conferinței Națiunilor Unite pentru Comerț și Dezvoltare (UNCTAD) au arătat că cea mai mare regiune de aprovizionare a navigatorilor din lume este Asia. Printre națiunile […]

( MI News Network )

Filipine continuă să fie cel mai mare furnizor navigatori. Acesta fapt a generat un venit de 6,4 miliarde de dolari în 2020 pentru acestia. Rapoartele Conferinței Națiunilor Unite pentru Comerț și Dezvoltare (UNCTAD) au arătat că cea mai mare regiune de aprovizionare a navigatorilor din lume este Asia.

Printre națiunile asiatice, Filipine și-a asigurat poziția de principal furnizor de navigatori. Asia și-a extins cu succes liderul în afacerile și comerțul maritim, deoarece patru dintre primele cinci țări care furnizează navigatori în anul curent erau țări asiatice. Filipine a ajuns în fruntea topului.

Indonezia s-a clasat pe locul cinci pentru ofițeri și pe locul trei în ceea ce privește personalul nebrevetat. China, pe de altă parte, s-a clasat pe locul al treilea în ceea ce privește ofițerii și al patrulea în ceea ce privește personalul nebrevetat, în timp ce India și-a asigurat poziția a patra în ceea ce privește ofițerii și a cincea în ceea ce privește nebrevetatii.

Filipine a câștigat 6,5 miliarde de dolari în 2019 de la navigatori. Cu toate acestea, numărul a scăzut cu 2,8% anul trecut, la 6,4 miliarde de dolari, după cum se raportează în Raportul UNCTAD a transportului maritim 2021. Raportul a indicat că mii de navigatori au rămas blocați pe mare mult timp după expirarea contractului.

Atât Autoritatea pentru Industria Maritimă, cât și Autoritatea Porturilor din Filipine și Marina sau PPA au abordat rapid criza schimbării echipajului, astfel încât comerțul maritim global să rămână netulburat. De asemenea, ar ajuta navigatorii să se întoarcă la muncă.

Filipine au alocat porturi mari ca centre de schimbare a echipajului și zone de la care navigatorii care testează pozitiv Covid ar putea primi ajutor. UNCTAD a explicat că este necesară o atenție imediată din partea statelor furnizoare de forță de muncă, în asociere cu organizațiile internaționale, pentru a pune capăt crizei.

Conectivitatea de transport maritim de linie a continentului a depășit toate celelalte regiuni, deoarece primele cinci economii cele mai bine conectate în al doilea trimestru al anului 2021 au fost din Asia – Republica Coreea, Hong Kong, Malaezia, China și Singapore.


Distribuie articolul


Spune-ne părerea ta