Evolueaza, schimba totul, insa nu schimba ceea ce esti. E mai putin important unde esti acum, decat ceea ce vrei sa faci cu adevarat. Important este sa persisti in fata oricarui obstacol. Deasemenea invata sa lucrezi cu paradoxuri si mai ales nu trai in spiritul valorilor care par perfecte, ci actioneaza pe baza valorilor care ti se potrivesc . Nu te multumi cu obiectivele care se ating usor. In momentul in care selectezi oamenii, gandeste-te ca fiecare om are un set diferit de valori si poate este imposibil sa motivezi pe fiecare.
Accepta in organizatie numai acele persoane care se potrivesc profilului, pastreaza in urma experientelor si observatiilor numai ceea ce este bun. Nu te concentra numai pe succesul altora, important este succesul tau si mai ales fii autentic, aceasta este calitatea cea mai de pret pe care o poti avea.
Multa lume crede in mituri si legende, iar atunci cand vorbim de o organizatie fie ea politica sau economica, trebuie sa facem in mod rational distinctia dintre mit si realitate. Exista de pilda legenda ca o organizatie de succes a ajuns perfecta fara sa faca nimic, este un fals aceste organizatii sunt pregatite sa schimbe totul, in afara de identitatea de baza.
Este nevoie oare de o idee mareata pentru a porni o organizatie puternica? Nu, deoarece putine organizatii pornesc cu o idee mareata, organizatia in sine este creatia.
Este nevoie de lideri geniali si carismatici in cadrul organizatiei? Nu este necesar si chiar poate fi daunator in ceea ce priveste perspectivele organizatiei pe termen lung.
Organizatiile puternice detin un set de valori de baza ? In cadrul unei organizatii de succes nu exista un set de valori de baza, conteaza mai mult ca regulamentele sa fie respectate cu rigurozitate de toti membrii organizatiei.
Oricine poate deveni membru al organizatiei? Sunt primiti cu precadere, doar acesia care gandesc in concordanta cu ideologia de baza. O organizatie puternica, nu se concentreaza in general sa-si zdrobeasca concurenta politica sau economica, ci se concentreaza pentru a se autodepasi in mod constant.
In final ne punem intrebarea daca nimic nu conteaza decat rezultatul final. Raspunsul este negativ, pentru viitorul unei organizatii autenticitatea conteaza mai mult decat orice rezultat.