Nava Ariana a dispărut cu marinari la bord

Nava Ariana a dispărut cu marinari la bord
  • Acasă
  • /
  • Social
  • /
  • Nava Ariana a dispărut cu marinari la bord

( Rețeaua de știri MI ) Calvarul mai multor marinari din Pakistan continuă pe vasele deținute de compania Saint James Shipping. Peste 20 de marinari din Pakistan rămân blocați pe nave arestate, în timp ce nava MT Ariana a disparut de pe radar. Presa pakistaneză a relatat că aproape 100 de membri ai echipajelor pakistaneze […]

( Rețeaua de știri MI )

Calvarul mai multor marinari din Pakistan continuă pe vasele deținute de compania Saint James Shipping. Peste 20 de marinari din Pakistan rămân blocați pe nave arestate, în timp ce nava MT Ariana a disparut de pe radar.

Presa pakistaneză a relatat că aproape 100 de membri ai echipajelor pakistaneze se confruntă acum cu o problema de viață și moarte.  Sam Tariverdi este proprietarul companiei Saint James Shipping. Marinarii l-au acuzat că le-a pus viața și securitatea în pericol și că i-a făcut să sufere chiar și pentru nevoi de bază precum hrană, combustibil, apă și piese de schimb.

Compania Saint James Shipping mai este acuzata ca a pus în pericol navele trimitandu-le in  zonele de război fără nicio asigurare. Aproximativ 23 de marinari din Pakistan au rămas blocați pe o navă numită Ariana în Al-Mokha (Yemen). Sub amenințarea armelor, aceștia au fost scoși de pe navă cu escortă la ordinul proprietarului, iar echipajul a fost inlocuit cu marinari locali. Marinarii pakistanezi au fost repatriați în condiții extrem de critice și riscante.

Într-o relatare  recentă, nava Ariana a dispărut. Nu se mai vede pe radarul maritim. Nava a fost observată ultima dată pe 23 august în largul Sharjah, după aceea, locația navei nu a putut fi urmărită.

Marinarii pakistanezi care au ajuns în siguranță în Pakistan au făcut apel că este timpul ca agențiile internaționale de monitorizare maritimă să execute o misiune oficială de căutare și salvare pentru a asigura siguranța navei și a membrilor echipajului de la bord.
Ei și-au exprimat îngrijorarea că, în afacerile maritime, de obicei, proprietarii recurg la scoaterea navei de pe radare atunci când iau în considerare utilizarea navei în scopuri comerciale ilegale. Astfel de activități includ transportul de mărfuri supuse sanctionarii, intrarea în zone interzise, sau chiar sustragerea unor reglementări maritime critice.

Sam Tariverdi, proprietarul companiei Saint James Shipping, a fost invitat să clarifice întreaga situație, dar fara niciun rezultat. Sam Tariverdi, iranian de origine, este deținător de pașaport al statului Grenada și își are reședința și în Marea Britanie. El îi informase pe marinari că le va rezolva problemele, dar pana acum nu s-au înregistrat progrese.

Un grup de marinari pakistanezi care sunt extrem de îngrijorați de colegii lor a raportat că indiferențele și încălcările criminale ale Saint James Shipping și ale proprietarului său Sam Tariverdi sunt fără precedent și persistente în sectorul maritim.

Saint James Shipping datorează milioane de dolari managerilor, clientilor, echipajului și creditorilor săi. Nava Ariana operează fără licență de funcționare și fără asigurare. Marinarii au adăugat că proprietarul pune în pericol viața unor oameni nevinovați utilizând nava în condiții ilegale fără a respecta reglementările internaționale de transport maritim.

Siguranța navelor companiei rămâne ceitica, deoarece proprietarul nu eliberează fondurile necesare pentru reparațiile de rutină și piese de schimb, au ami informat marinarii. Ei au mai spus că astfel de încălcări au fost făcute pentru câștiguri financiare și interese personale.

Acestia au mai declarat că este timpul ca firmele maritime internaționale de renume să ia notă de Saint James Shipping de  activitățile sale ilegale care pun în pericol viața navigatorilor. Pe langa marinarii repatriati in conditii severe, totușimai sunt marinari pakistanezi pe navele companiei Saint James Shipping.

Firma datorează, de asemenea, o sumă colosală managerilor de nave de la GRSM, Entrust – un finanțator din SUA și vânzătorilor, pe lângă salariile neplătite ale navigatorilor. Prin urmare, se garantează că autoritățile maritime pakistaneze iau notă de problemele grave ale navigatorilor pakistanezi din cauza Saint James Shipping și a patronului  Sam Tariverdi și se adresează oficial organizațiilor navale internaționale pentru a lua măsuri legale împotriva acestuia.


Distribuie articolul