Noul feribot botezat „Salamanca” alimentat cu GNL operat de Brittany Ferries intră în clasificarea Bureau Veritas

Noul feribot botezat „Salamanca” alimentat cu GNL operat de Brittany Ferries intră în clasificarea Bureau Veritas
  • Acasă
  • /
  • Social
  • /
  • Noul feribot botezat „Salamanca” alimentat cu GNL operat de Brittany Ferries intră în clasificarea Bureau Veritas

( MI News Network ) Bureau Veritas (BV), lider mondial în testare, inspecție și certificare, a preluat livrarea în clasă a noului feribot Salamanca, construit la China Merchants Jinling din Weihai. Alimentat cu gaz natural, feribotul de 1.015 pasageri va fi operat de Brittany Ferries pe ruta sa dintre Portsmouth, în Marea Britanie, și Bilbao […]

( MI News Network )

Bureau Veritas (BV), lider mondial în testare, inspecție și certificare, a preluat livrarea în clasă a noului feribot Salamanca, construit la China Merchants Jinling din Weihai. Alimentat cu gaz natural, feribotul de 1.015 pasageri va fi operat de Brittany Ferries pe ruta sa dintre Portsmouth, în Marea Britanie, și Bilbao și Santander, în nordul Spaniei.

„Salamanca” este al doilea „E-Flexer” care a intrat în serviciu cu Brittany Ferries, ca parte a angajamentului său de a introduce nave mai curate și mai eficiente în flota sa în următorii cinci ani. După ce nava sa soră, „Galicia”, s-a alăturat flotei în decembrie 2020, Salamanca va intra în serviciu în martie 2022 și va fi prima care va fi alimentată cu GNL.

Cu o lungime de 214,5 metri, Salamanca a fost proiectat ținând cont de eficiență și de mediu. Nava este echipată cu motoare duble Wärtsilä 12V46DF (dual-fueled), fiecare generând 13.740 kW. Utilizarea GNL drept combustibil va îmbunătăți semnificativ calitatea aerului, eliminând practic NOx și particulele și reducând emisiile de CO2. Mai mult, s-a acordat o atenție deosebită designului său eficient din punct de vedere al consumului de combustibil, cu carena și prova lungi și subțiri, precum și liniile fine care oferă o păstrare excelentă a mării în orice vreme.

Feribotul va fi alimentat cu GNL în porturile Bilbao și Santander, permițând călătorii dus-întors între Spania și Portsmouth.

Brittany Ferries intenționează să implementeze încă trei nave alimentate cu GNL în următorii ani: „Santoña” se va alătura flotei în 2023 pe ruta Portsmouth-Santander-Bilbao, iar două nave hibride GNL-electrice vor intra în serviciu între Franța și Regatul Unit pentru anul 2025.

Arnaud Le Poulichet, director tehnic la Brittany Ferries, a declarat: „Reînnoirea flotei noastre este unul dintre pilonii recuperării Brittany Ferries după pandemia de COVID-19. Merge mână în mână cu sustenabilitatea și va vedea introducerea unei game de nave mai curate, care ne vor permite să ne reducem amprenta asupra mediului și să ne îndeplinim obiectivele de sustenabilitate. De când ne-am angajat în proiecte de nave cu GNL în 2012, BV ne-a fost alături, ascultându-ne și lucrând cu noi pentru a găsi soluții tehnice pentru operarea feribotului nostru cu GNL, precum și pentru bunkerarea GNL. Cu o durată de peste 40 de ani, parteneriatul nostru de succes cu BV se bazează pe încredere reciprocă și așteptăm cu nerăbdare să continuăm colaborarea.”

Bruno Dabouis, vicepreședinte pentru Europa de Sud, Africa de Nord și America de Nord la Bureau Veritas Marine & Offshore, a comentat: „BV a fost implicată în propulsia și bunkerarea cu GNL încă de la început și a sprijinit extinderea capacității navelor alimentate cu GNL, abordând proiectarea. și cerințe operaționale pentru a ajuta la asigurarea siguranței și fiabilității. Suntem mândri să colaborăm cu Brittany Ferries ca lider în domeniul mediului și așteptăm cu nerăbdare să sprijinim viața operațională a Salamancai pe ruta care traversează Golful Biscaya din Regatul Unit până în Spania, cea mai lungă rută Brittany Ferries.”


Distribuie articolul


Spune-ne părerea ta