O nouă recenzie privind încălcările drepturilor navigatorilor în timpul COVID-19

O nouă recenzie privind încălcările drepturilor navigatorilor în timpul COVID-19
  • Acasă
  • /
  • Social
  • /
  • O nouă recenzie privind încălcările drepturilor navigatorilor în timpul COVID-19

( MI News Network ) De Ziua Mondială a Drepturilor Omului din 2021, Human Rights at Sea publică o analiză independentă care cronicizează o criză umanitară în curs de desfășurare pe mare și încălcarea continuă a drepturilor omului și ale muncii navigatorilor. Când COVID-19 a împins industria de transport maritim în haos la începutul anului […]

( MI News Network )

De Ziua Mondială a Drepturilor Omului din 2021, Human Rights at Sea publică o analiză independentă care cronicizează o criză umanitară în curs de desfășurare pe mare și încălcarea continuă a drepturilor omului și ale muncii navigatorilor. Când COVID-19 a împins industria de transport maritim în haos la începutul anului 2020, forța de muncă mondială a navigatorilor s-a confruntat brusc cu abuzuri ale drepturilor omului, ale muncii și ale drepturilor sociale.

Pornind din 40 de rapoarte, articole și documente accesibile publicului, această publicație relatează amploarea riscurilor pentru drepturile navigatorilor în timpul pandemiei de COVID-19 și evidențiază 10 domenii de abuz.

Considerata drept cea mai mare amenințare la adresa industriei maritime globale de la cel de-al Doilea Război Mondial, „criza schimbării echipajului” a lasat aproximativ 400.000 de navigatori blocați pe navele lor la apogeu în 2020.

Cu toate acestea, subraportarea pe termen lung a abuzurilor în industria maritimă, combinată cu aplicarea adesea ineficientă a legislației existente, a creat o amenințare sistemică la adresa protecției adecvate a drepturilor navigatorilor, care se extinde dincolo de dificultățile observate în primele etape ale pandemiei.

Folosind expertiza și experiența sa, Human Rights at Sea face trei recomandări cheie pentru a proteja mai bine navigatorii și familiile acestora printr-o transparență publică sporită a cazurilor, o mai bună profilare a mass-media și expunerea celor cunoscuți pentru un efect de descurajare sporit.

Industria de transport maritim este îndemnată să abordeze rapid recomandările și să adopte aceste măsuri dacă dorește să fie cu adevărat influențatorul global pe care pretinde că este.

Comentariu HRAS

„Pe măsură ce lanțurile de aprovizionare continuă să se miște, impunerea drepturilor fundamentale ale navigatorilor continuă destul de lent, așa cum se dovedește prin raportarea internațională. Ceea ce se întâmplă în culise poate fi extrapolat doar din cazurile limitate care ajung la conștientizarea publicului, agravată de o lipsă de voință de sus în jos și de politica IMO de a nu expune pe cei vinovati, din cauza fricii încorporate de a afecta reputația și de a tulbura statele.” David Hammond, CEO.


Distribuie articolul


Spune-ne părerea ta