Top 10 națiuni in privinta marimii si valorii flotelor comerciale. China ocupă primul loc (noiembrie 2021)

Top 10 națiuni in privinta marimii si valorii flotelor comerciale.  China ocupă primul loc (noiembrie 2021)
Cargo Ships
  • Acasă
  • /
  • Social
  • /
  • Top 10 națiuni in privinta marimii si valorii flotelor comerciale. China ocupă primul loc (noiembrie 2021)

( MI News Network ) China China a urcat de pe locul 2 în ianuarie pe locul 1 de data aceasta, deținând un total de 191 miliarde USD în active. China deține cel mai mare număr de nave port container și, în consecință, recenta creștere a ratelor și valorilor le-a urcat pe primul loc în […]

( MI News Network )

China

China a urcat de pe locul 2 în ianuarie pe locul 1 de data aceasta, deținând un total de 191 miliarde USD în active.

China deține cel mai mare număr de nave port container și, în consecință, recenta creștere a ratelor și valorilor le-a urcat pe primul loc în ceea ce privește valoarea flotei. Creșterea tarifelor a determinat, de asemenea, o crestere de comenzi în sectorul constructiei navelor port container, pe măsură ce încrederea proprietarilor în piață a explodat. Din ianuarie 2021 au fost comandate un total de 516 nave containere, 46% dintre aceste comenzi au fost plasate de companii chineze, inclusiv OOCL, SITC și COSCO Shipping.

Japonia

Japonia a scăzut de pe locul 1 pe locul 2, deținând un total de 187 miliarde USD în active. Aceasta este o creștere de peste 70 de miliarde USD din ianuarie 2021, evidențiind piețele în plină expansiune de bulker, GPL și nave Ro-Ro. Dintre primele 10 națiuni, Japonia deține cea mai mare flotă de GPL cu 7,4 miliarde USD. Câștigurile și vânzările au determinat o creștere a valorii totale a flotei cu 1,6 miliarde USD din ianuarie.

Valoarea totală a navelor de transport vehicule de tip RO-RO aflate în proprietatea japoneză se ridică la 13,4 miliarde USD, o creștere cu 6,1 miliarde USD față de începutul anului. Această creștere a fost cauzată de principalele companii japoneze MOL, NYK Line și K Line care au comandat 26 de construcții noi de la începutul anului.

Grecia

Grecia a urcat pe locul 3 în clasament din ianuarie a acestui an. Valoarea lor totală a crescut de la 93,2 miliarde USD la începutul anului la 145 miliarde USD. Grecia este cel mai mare proprietar de tancuri și, deși câștigurile au rămas la minime record, am observat creșteri ale ratelor spot, care au adus valori pentru întreaga flotă. Valorile construcțiilor noi și, prin urmare, valorile de revânzare, au crescut între 20-30% în VLCC, Suezmax și Aframax de la începutul anului.

Grecia este, de asemenea, proprietarul celei mai valoroase flote de GNL. Odată cu creșterea actuală a ratelor spot, valoarea flotei lor a crescut cu 2 miliarde USD de la începutul anului.

Flota Bulker din Grecia aproape și-a dublat valoarea de la 28 miliarde USD la 53 miliarde USD, ca urmare a ratelor ridicate. Grecii rămân activi pe piața S&P, reprezentând aproximativ un sfert din Bulkers cumpărați până acum în acest an.

Statele Unite ale Americii

SUA au coborât pe locul 4 din ianuarie anul acesta, cu un total de active de 96 miliarde USD.

Dintre acestea, 56 de miliarde de dolari constau în nave de croazieră, ceea ce nu este o surpriză, deoarece cele mai mari companii de croazieră, Carnival și Royal Caribbean, au sediul ambele în SUA. În ciuda atacului pe care l-a experimentat industria din cauza pandemiei de COVID-19, SUA își păstrează în continuare poziția de cel mai mare proprietar de nave de croazieră la nivel mondial, în ciuda faptului că valoarea flotei lor a scăzut cu un total de 7 miliarde USD de la începutul anului.

SUA sunt, de asemenea, proprietari proeminenți în sectorul RoRo, deținând un total de 2,1 miliarde USD, unde piața a înregistrat o creștere a valorii cu 1,2 miliarde USD din ianuarie.

Singapore

Singapore a rămas pe locul 5 din ianuarie a acestui an, cu câștiguri similare în sectorul Bulker și Container ca și alte țări. Investițiile lor în sectorul Container au urmat creșterea globală, crescând valoarea flotei lor de la 10 miliarde USD la 25 miliarde USD.

Germania

Germania a rămas pe locul 6, deținând un total de 76,8 miliarde USD. O mare parte a flotei lor a fost întotdeauna compusă din Containere și, în consecință, boom-ul uriaș al Containerelor a dus la creșterea valorii flotei germane cu 34 de miliarde USD de la începutul anului.

Coreea de Sud

Coreea de Sud a urcat pe locul 7 din ianuarie anul acesta, depășind Marea Britanie. Valoarea totală a flotei lor se ridică acum la 58 de miliarde de dolari, o creștere cu 24 de miliarde de la începutul anului.

Marea Britanie

Regatul Unit a coborât pe locul 8, deținând un total de 54 de miliarde USD în active. Valoarea totală a flotei lor a crescut cu 15 miliarde USD de la începutul anului, cele mai multe câștiguri s-au observat în sectoarele în plină expansiune Bulker și Container.

Taiwan, China

Taiwan, China a făcut o nouă apariție în primele 10 clasamente, pe măsură ce investițiile lor în Bulkers și Containers se concretizează. Valoarea totală a flotei lor este de 47 miliarde USD, cu 32 miliarde USD numai din flota lor de containere.

Norvegia

Norvegia a mai coborât încă un loc, până pe locul 10 din ianuarie anul acesta, cauzată în principal de scăderea valorii flotei offshore. Multe dintre investițiile Norvegiei sunt în sectorul MODU, așa că, pe măsură ce companiile petroliere reduc în mod agresiv CAPEX, contractele MODU sunt reziliate, suspendate sau amânate. Au fost afectate valorile offshore de toate vârstele și tipurile. Marii proprietari de MODU, cum ar fi Borr Drilling, au pierdut o jumătate de miliard din valoare.


Distribuie articolul


Spune-ne părerea ta